Wat leuk dat jullie onze school hebben gevonden!

We nodigen jullie graag uit voor een kennismakingsgesprek, zodat we kunnen vertellen over onze school en onze werkwijze. Ook krijgen jullie de gelegenheid om een kijkje te nemen in onze school. Jullie zoon of dochter mag ook meekomen.

Op het moment dat jullie zoon of dochter bijna 4 jaar is, kan hij of zij worden aangemeld op de basisschool. Inschrijfformulieren zijn beschikbaar op school of via mail bij de directie: sigrid.nelissen@innovo.nl
Nieuwe kinderen mogen voor hun start op onze basisschool 5 dagdelen (dinsdag en donderdagochtend) komen wennen.

Wanneer een leerling instroomt op een later moment in de schoolloopbaan worden de onderwijsbehoeften van de leerling in beeld gebracht en wordt contact opgenomen met de voorgaande school. In sommige gevallen is het mogelijk dat wij op school niet tegemoet kunnen komen aan de onderwijsbehoeften van jullie zoon of dochter. In dat geval wordt gekeken naar scholen die wél daarbij kunnen aansluiten. Wij zullen dit samen met jullie bespreken, zodat elk kind op de goede plek terecht komt en zich zo goed mogelijk kan ontwikkelen.

Wij wensen jullie alvast een fijne tijd toe op Klavertje Vier!