Onze partners

E-mail: https://www.spelentere.nl/peuterspeelzaal-de-blokkendoos
Telefoon: 06-11177678

Buitenschoolse opvang
Buitenschoolse opvang wordt voor de kinderen van onze school verzorgd door BSO Bijdehand in Simpelveld. De kinderen verzamelen zich in de school en worden daar opgehaald en naar de BSO gebracht. Elke BSO is gekoppeld aan 1 of meerdere scholen.
Als een school is aangesloten bij Humankind, wil dit zeggen dat:
  • Humankind het vervoer verzorgt van betreffende scholen naar de BSO. Dit kan te voet, per fiets of taxi en is per school verschillend geregeld.
  • Humankind rekening houdt met vakantie- en sluitingsdagen van desbetreffende scholen. Humankind is op deze dagen geopend. Na afloop van de BSO worden de kinderen op locatie in Simpelveld opgehaald.
Buitenschoolse Opvang "BSO Bijdehand" 'de Klimpaal'
Scheelenstraat 100,